Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2013

Θρίλερ και ανατροπή στη δολοφονία του Γέρακα

Σε σενάριο χολιγουντιανού δικαστικού θρίλερ εξελίσσεται η υπόθεση της στυγερής δολοφονίας της 79χρονης ηλικιωμένης γυναίκας στον Γέρακα Αττικής, η οποία σόκαρε στις 22 Αυγούστου του 2012 το πανελλήνιο. Οι διωκτικές αρχές, μετά από εκτενείς έρευνες, ανακοίνωσαν στις 21 Σεπτεμβρίου πως κατάφεραν να εξιχνιάσουν την υπόθεση, συλλαμβάνοντας τέσσερα νεαρά άτομα, ηλικίας 20, 25, 17 και 17 ετών, αντίστοιχα, για τα οποία σχημάτισαν εις βάρος τους δικογραφία για ανθρωποκτονία από πρόθεση και ληστεία. Ομως, νέα στοιχεία περιπλέκουν την κατάσταση και φέρνουν ανατροπές στην υπόθεση...
Οι τέσσερις Ελληνες, αφού οδηγήθηκαν ενώπιον των δικαστικών λειτουργών, κρίθηκαν προφυλακιστέοι και οδηγήθηκαν οι τρεις στη φυλακή ανηλίκων του Αυλώνα, ενώ ο 25χρονος, λόγω έλλειψης χώρου, παραμένει ακόμη στα κρατητήρια της ΓΑΔΑ. Ωστόσο, τρεις ολόκληρους μήνες μετά την προφυλάκισή τους, το πόρισμα της εξέτασης DNA που έχει κατατεθεί στους δικαστικούς λειτουργούς τινάζει την «εξιχνίαση» στον αέρα, καθώς καταρρίπτει το σενάριο ότι οι τέσσερις άνδρες είναι οι δράστες της δολοφονίας της 79χρονης Μόσχας Κάτσαλη. Καταδεικνύει ότι τέσσερα νεαρά παιδιά ίσως βρίσκονται άδικα στη φυλακή, για ένα έγκλημα που δεν έχουν διαπράξει, αντιμετωπίζοντας μάλιστα την ποινή των ισοβίων.

Σύμφωνα με τη δικογραφία που έχει σχηματιστεί εις βάρος τους, οι συλληφθέντες φέρονται το βράδυ της 22ας Αυγούστου να μετέβησαν στη μονοκατοικία της άτυχης γυναίκας στην οδό Χίου και Γαργηττού στον Γέρακα, με σκοπό να τη ληστέψουν. Αφού διέρρηξαν το παράθυρο του υπνοδωματίου της, μπήκαν στο σπίτι, την ακινητοποίησαν και την έπνιξαν με μια μαξιλαροθήκη. Στη συνέχεια φέρονται να έψαξαν όλους τους χώρους για πολύτιμα αντικείμενα και αφαίρεσαν χρήματα και χρυσαφικά, τα οποία πούλησαν και μοίρασαν μεταξύ τους το ποσό.
Οι αστυνομικές αρχές έφτασαν στη σύλληψή τους, όταν κατάφεραν να ταυτοποιήσουν το αποτύπωμα του 25χρονου, το οποίο βρέθηκε στην εξωτερική πλευρά του παραθύρου. Τον εντόπισαν, τον ανέκριναν και ο ίδιος φέρεται να ομολόγησε ότι είχε αποπειραθεί να διαρρήξει το σπίτι, τουλάχιστον άλλες δύο φορές, μαζί με τους τρεις νεαρούς φίλους του. Ολοι προσήχθησαν στη ΓΑΔΑ, όπου και ομολόγησαν την απόπειρα διάρρηξης, όχι όμως και τη δολοφονία.
Τότε κανείς δεν τους πίστεψε, ακόμη και όταν ζήτησαν να διαπιστωθεί αν το αποτύπωμα που βρέθηκε στο παράθυρο ήταν παλιό ή πρόσφατο. Ετσι, σήμερα, οι ισχυρισμοί τους ότι είναι «αθώοι» για την ανθρωποκτονία φαίνεται πως επιβεβαιώνονται. Στο νυχτικό, αλλά και στα νύχια της άτυχης ηλικιωμένης, που πάλεψε με τον δολοφόνο της, βρέθηκε γενετικό υλικό. Συγκεκριμένα, στο ρούχο της είχαν βρεθεί τρίχες και στα νύχια της δέρμα. Οι τέσσερις συλληφθέντες δέχτηκαν αμέσως να δώσουν στοματικό επίχρισμα προκειμένου να συγκριθεί το γενετικό τους υλικό με αυτό που βρέθηκε πάνω στην 79χρονη, προκειμένου να αποδείξουν την αθωότητά τους. Ετσι, τρεις ολόκληρους μήνες μετά, το πόρισμα του DNA τούς δικαιώνει απόλυτα.
Οπως αναφέρεται στο πόρισμα, το γενετικό υλικό δεν ταυτίζεται με κανέναν από τους τέσσερις προφυλακισμένους, αλλά ανήκει σε δύο άλλους, άγνωστους δράστες. Φαίνεται λοιπόν ότι αυτοί που σκότωσαν την άτυχη ηλικιωμένη κυκλοφορούν ελεύθεροι και για τη δολοφονία τους βρίσκονται στη φυλακή τέσσερις αθώοι. «Τους έλεγα ότι δεν το έκανα εγώ και δεν με πίστευαν»
Η «Espresso» επικοινώνησε με έναν εκ των τεσσάρων συλληφθέντων, τον 20χρονο Δημήτρη Νικολάου, ο οποίος μέσα από τη φυλακή ανηλίκων του Αυλώνα, όπου κρατείται, φωνάζει: «Είμαι αθώος και βρίσκομαι στη φυλακή για ένα έγκλημα που δεν έχω διαπράξει. Γιατί; Από την πρώτη στιγμή που με συνέλαβαν τους έλεγα ότι δεν τη σκότωσα εγώ και δεν με πίστευαν. Τώρα που βγήκε το DNA, γιατί με κρατούν ακόμη; Είναι άδικο. Με έχουν καταστρέψει. Το μόνο που ζητώ είναι να αποδοθεί δικαιοσύνη. Να πιάσουν αυτούς που το έκαναν και να με αφήσουν ελεύθερο». Και συνεχίζει: «Ομολόγησα ότι κατά το παρελθόν, ένας φίλος μου, ο 25χρονος, που κατηγορείται επίσης για το έγκλημα, μου είχε ζητήσει να πάμε μαζί στον Γέρακα. Με άφησε σε ένα καφενείο και έφυγε. Δεν ήξερα τι ήθελε να κάνει. Μετά μου είπε ότι ήθελε να μπει στο σπίτι της γιαγιάς, αλλά δεν τα κατάφερε κι έφυγε. Εκτοτε εγώ δεν ξαναπήγα μαζί του. Οταν έγινε το έγκλημα εγώ ήμουν με την οικογένειά μου. Με τη γυναίκα μου. Μ’ έμπλεξαν και μου φόρτωσαν ένα έγκλημα που δεν έχω κάνει. Κλαίω κάθε μέρα σαν μικρό παιδί. Το ποινικό μου μητρώο είναι καθαρό. Δεν έχω κλέψει, δεν έχω πειράξει ούτε μυρμήγκι. Και με κατηγορούν για φόνο. Δηλαδή, ξύπνησα μια μέρα και πήγα να κλέψω και να σκοτώσω; Αν είναι δυνατόν! Ούτε δολοφόνος είμαι, ούτε κλέφτης, ούτε τοξικομανής. Και το λέω αυτό, διότι οι αστυνομικοί υποστήριζαν ότι πίσω από τη δολοφονία ήταν πιθανώς τοξικομανείς που τη σκότωσαν για να κλέψουν για τη δόση τους. Μπορεί να με εξετάσει όποιος θέλει. Δεν θα βρει τίποτα!»
Για την αθωότητα του γιου του μίλησε στην «Espresso» και ο Προκόπης Νικολάου. «Υπάρχουν στοιχεία, το DNA, που αποδεικνύει ότι ο Δημήτρης και οι υπόλοιποι είναι αθώοι. Υπάρχουν ακόμη μάρτυρες που καταθέτουν ότι δεν ήταν τα παιδιά οι δράστες. Γιατί είναι λοιπόν ακόμη στη φυλακή; Οι αστυνομικοί να ψάξουν να βρουν αυτούς τους δύο που το έκαναν. Τους πραγματικούς δολοφόνους. Και αν δεν μπορούν να τους βρουν, δεν θα την πληρώσουν το παιδί μου και οι συγκατηγορούμενοί του» τονίζει και προσθέτει: «Μέχρι τώρα πιστεύαμε στην ελληνική Δικαιοσύνη. Ομως, πώς μπορεί, πώς γίνεται να κατηγορούνται τέσσερα παιδιά και όχι οι δύο δράστες, που μαρτυρά η εξέταση του DNA ότι ήταν αυτοί που σκότωσαν την άτυχη γιαγιά; Απευθύνουμε έκκληση προς όλες τις αρμόδιες αρχές να αποκαταστήσουν αυτή την αδικία. Να αφήσουν το παιδί μου να επιστρέψει σπίτι του και να πάψει να υποφέρει». «Είναι αθώος, κρατείται αδίκως»
Σύμφωνα με τον δικηγόρο του Δημήτρη Νικολάου, Γιάννη Καλογριδάκη, «τα νέα στοιχεία που έχουν προκύψει αποδεικνύουν την αθωότητα του πελάτη μου. Εχουν περιέλθει εις γνώση των αρμόδιων αρχών και περιμένουμε... Ο Δημήτρης Νικολάου αδίκως κρατείται, πέραν του διμήνου, στις φυλακές ανηλίκων Αυλώνα. Από κανένα στοιχείο της δικογραφίας δεν προκύπτει η συμμετοχή του στην απόπειρα ανθρωποκτονίας που τελέστηκε εις βάρος της ηλικιωμένης γυναίκας στον Γέρακα Αττικής στα τέλη Αυγούστου. Και αυτό δεν το λέει απλώς η υπεράσπιση, αλλά αποδεικνύεται από έγγραφα της δικογραφίας, κατόπιν πρωτοβουλίας των ανακριτικών αρχών, ότι το γενετικό υλικό που βρέθηκε στο σπίτι και πάνω στη θανούσα δεν ταυτίζεται με το γενετικό υλικό τόσο του πελάτη μου, όσο και των υπόλοιπων συγκατηγορουμένων του». Και πρόσθεσε: «Παρ’ όλα ταύτα, η Ασφάλεια, θεωρώντας πως με τη σύλληψη των τεσσάρων φερόμενων δραστών έχει κλείσει ήδη η υπόθεση, δεν κάνει καμία προσπάθεια προκειμένου: Πρώτον, να αποδειχτεί η συμμετοχή και των υπολοίπων δύο αγνώστων δραστών, το γενετικό υλικό των οποίων βρέθηκε εντός του χώρου και δεύτερον και κυριότερο, δεν παίρνει καμία απολύτως πρωτοβουλία για να αποδειχτεί η αθωότητά του. Και δυστυχώς κρατείται αδίκως, με ό,τι αυτό συνεπάγεται τόσο για την ψυχολογία ενός νεαρού ατόμου, ενός παιδιού είκοσι ετών, όσο και για την οικογένειά του, παρ’ ότι οι αστυνομικές αρχές γνωρίζουν ότι το ποινικό του μητρώο είναι λευκό και δεν είναι σεσημασμένος για οποιαδήποτε αδίκημα»
πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου