Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2012

Τι έλεγε ο Παλληνιώτης στον Γερακιώτη για την ανιστόρητη ιστορικά <παραποίηση> της ιστορικής επετείου του έπους 1940.


Γερακιώτης: Έλα ρε συνδημότη, τι κάνεις; πως πέρασες το καλοκαίρι; πήγες καμιά βόλτα στο γυναικοχώρι; τι κάνει το σόι της; σου ΄φτιαξε καμιά πίτα η πεθερά; Εγώ πάντως την έβγαλα < Λακωνικά> καθότι η συμβία μου είναι..... Σπαρτιάτισσα!


Παλληνιώτης:
‘Όχι φίλε μου, εγώ δεν πήγα πουθενά, απολάμβανα έρμος και μόνος μέσα στο καταμεσήμερο και κάθε απόβραδο την ομογενοποιημένη ελέω δημοτικών τελών Παλλήνη!


Γερακιώτης:
Α! Τώρα που μου θύμησες την ομογενοποίηση και (γαμώ τη λέξη ε!), τι έκανες αγόρασες κανένα χαρτ-Αετό για την περίσταση;


Παλληνιώτης!
Όχι δεν αγόρασα, μόνο στις δημοτικές εκλογές αν θυμάμαι καλά ψώνισα και όχι μόνος, χαρτο - γέρακα! Αλλά γιατί μου το λες, κούλουμα έχουμε;


Γερακιώτης!
Καλά δεν πήρες τίποτα χαμπάρι; Φέτος θα γιορτάσουμε την επέτειο του ΟΧΙ με παρελάσεις στον....εκθεσιακό χώρο που κάνουμε τα..... Κούλουμα με απόφαση της πλειοψηφίας των δημαρχανθρώπων, σαν δεύτερο μέτρο για την ολοκλήρωση της ομογενοποίησης! Χι-χι-χι.....


Παλληνιώτης:.....<Ταφική σιωπή>.....Μάλλον κουφάθηκε ο χριστιανός! Άκουσα καλά, τι μου λες τώρα ανθρωπέ μου; σοβαρολογείς; Εκεί που πάνε οι καρναβαλιστές και τα δημοτικά γαιτανάκια και οι μασκαράδες, (και μεταφορικά οι έννοιες), θα παρελάσουν και οι τσολιάδες; και τι θα κρατούν οι μαθητές, σερπατίνες;


Γερακιώτης:
Α! Δεν τρώγεσαι! Εξέλεξες αυτούς να αποφασίζουν για σένα και συ κοιμάσαι όρθιος και με το μπαρδόν κιόλας . Βγήκε και ανακοίνωση όπως μου είπαν, άκου να ακούσεις, την έχω αποστηθίσει!


<Κουλουμα-σιώτες και Κουλουμα-σιώτισες υλοποιώντας την προεκλογική δέσμευση για την ομογενοποίηση των πόλεων του δήμου, σας καλούμε σε κοινή παρέλαση μεταμφιεσμένων την 28η Οκτωβρίου 1940 στον χώρο εορτασμού της Καθαράς Δευτέρας. Άπαντες θα κρατούν από ένα χαρτο-γέρακα, θα βραβευτεί όποιος τον..... έχει ποιο ψηλά!>. Η φιλαρμονική θα παιανίζει εναλλάξ το < Ο Οκτώβριος μας έρχεται εμπρός

βήμα ταχύ....... και το Ντιρλαντά>.


http://eisodos17.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου