Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2013

Τι έλεγε ο Γερακιώτης, στoν Παλληνιώτη για το……<κόψιμο> που τον έπιασε από το κόψιμο της πίτας των ανά τον δήμο φορέων……


Γερακιώτης: Για σου φίλε ομογενοποιημένε συνδημότη Παλληνιώτη, έχω κάποιες μέρες να επικοινωνήσω μαζί σου και μου έλειψες….Ξέρεις τελευταία με ταλαιπωρεί το…..μικρόβιο της πίτας. Κάθε Κυριακή έχω κόψιμο-φάγωμα και εν συνεχεία….<κόψιμο> (μετά συγχωρήσεως), καταλαβαίνεις……Έχω εξαντληθεί σου λέω.


Παλληνιώτης: Τι μου λες άνθρωπέ μου, εσύ έτσι που το πας θα πάθεις…. αφυδάτωση. Τι στο καλό τις θέλεις; Επειδή όμως δεν είσαι μαζοχιστής, μου φαίνεται ότι το τραβάει (το κόψιμο) ο οργανισμό σου….και τα όργανά σου.
Γερακιώτης: Μη το ψάχνεις σου λέω, άσε που έχω μεταφέρει το μικρόβιο και στα άλλα όργανά μου, (γουστάρω πολύ το <μου>). Έχουμε μπουχτίσει τόσο, που στην <πίτα> του συνδυασμού υπήρξαν τόσο θορυβώδεις απώλειες, που……αποσιωπήθηκαν πριν μπουζούκι σιωπήσει άπαξ…..

Παλληνιώτης: Πάντως δεν ξέρω που αλλού, αλλά στην <Πίτα> είσαστε όλοι in. Άλλωστε όπως λέει ο λαός <Κότα-Πίτα τον Γενάρη και Παπί τον Αλωνάρη>. Τώρα ποιοι τρώνε κότα-πίτα και ποιοι παπί βρείτε τα μόνοι σας. Αυτό πάντως που ξέρω εγώ είναι ότι σήμερα οι μεν τρώγανε δωρεάν <παπί> ή τύποι(υ) <παπιού> ή λαγό στο άλσος και οι δεν επί πληρωμή μεζεδάκια στην πλατεία…..

Γερακιώτης: Σοβαρολογείς; δεν το πιστεύω, μου μυρίζει προβοκάτσια! Δεν γίνεται στην πίτα(φανφάρα) όλοι αντάμα και στο παπί (μάσα) χωριστά……


Παλληνιώτης: Όχι μόνο είναι γεγονός, αλλά μόλις μυρίστηκαν οι μεν ότι τους μυρίστηκαν οι δεν, υψηλά ιστάμενος των μεν προσκάλεσε τηλεφωνικά χαμηλά ιστάμενο των δεν, αλλά ο χαμηλός έκανε τον……Κινέζο. Ε! ρε και πως πληθαίνουν οι Κινέζοι μόλις πάρουν μπρός……


Γερακιώτης: Τελικά αυτές οι πίτες εφέτος μας ανακάτεψαν κυριολεκτικώς και μεταφορικώς, μπάχαλο γίναμε, τέρμα οι πίτες και το κόψιμο να γλιτώσουμε και το <κόψιμο>. Ας τις κόβουν μόνοι τους.


Παλληνιώτη: Λες να τις κόψουν στραβά; Ή μήπως δεν μπορέσουν να τις φάνε; Στο τέλος-τέλος ας πηγαίνει μόνη η Π......, λόγω και κεκτημένης ταχύτητας, άλλωστε το έχει ανάγκη και κόψιμο, εντός ή εκτός εισαγ……


Σημ. Συντ: Οι <μεν> και οι <δεν> είναι……ομογενοποίηση αντιδημάρχων, δημοτικών συμβούλων, συμπολιτευόμενων και λοιπών αντι-δικτακτορικών δυνάμεων.


http://eisodos17.blogspot.gr


Εσείς κάνατε Like στη σελίδα μας? Πατήστε εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου