Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2012

Τι έλεγε ο Γερακιώτης στο Παλληνιώτη …..

Γερακιώτης:  Έλα φίλε μου συνδημότη Παλληνιώτη, τι γίνεσαι; πάντα εγώ σε παίρνω, εσύ δεν σηκώνεις ποτέ το τηλέφωνο. 

Παλληνιώτης: Έχεις δίκιο αδερφέ θα επανορθώσω, άλλωστε συ βρίσκεσαι στο κέντρο των δημοτικών δρώμενων.  Εγώ προς το παρόν έχω ανέβει στα κεραμίδια και….αγναντεύω την αλλαγή της πόλης!

Γερακιώτης:  Κρατήσου καλά μη κουτρουβαλήσεις από κει πάνω, έχουμε φοβερές εξελίξεις….

Παλληνιώτης: Τι στο διάλο σκαρφιστήκατε πάλι σεις οι Γερακιώτες δημαρχάνθρωποι; 

Γερακιώτης: Θυμάσαι  που σου΄ λέγα ότι Ομογενοποιηθήκαμε! Και συ με ειρωνεύτηκες;

Παλληνιώτης: Πάει αυτό τόπαμε, τα δημοτικά τέλη μας ισοπέδωσαν, ομογενοποιηθήκαμε, γίναμε κόλος και βρακί, τα ίδια και τα ίδια θα λέμε; 

Γερακιώτης: Αμ δεεε… Δεν γίναμε απλά κόλος και βρακί, Ομογενοποιηθήκαμε….ΕΙΣ ΣΑΡΚΑ ΜΙΑ!

Παλληνιώτης:  Ομογενοποιηθήκαμε εις σάρκα μία! Εις σάρκα μία είπες; Τι μου λες συνδημότη μου; Εννοώ αυτό που εννοείς…..

Γερακιώτης: Ναι, ναι, από τον τόνο της φωνής σου νοώ ότι σωστά εννόησες αυτό που υπονοώ……

Παλληνιώτης: Και που΄ σουνα τόσο καιρό άνθρωπέ μου; πάντως εγώ δεν έχω ομογενοποιηθεί ακόμη με καμία, ούτε και η αδερφή μου απ΄ ότι ξέρω.....

Γερακιώτης: Επ, μη βιάζεσαι, η αρχική συνεύρεση γίνεται….. δι΄ αντιπροσώπων.

Παλληνιώτης: Άκου φίλε, δεν ξέρω αν εσείς εκεί πέρα το βαφτίσατε, ομογενοποίηση ή συνεύρεση, εμείς σαν επαρχιώτες, διατηρούμε την παραδοσιακή του ονομασία δηλαδή, (μπίπ).

Παλληνιώτης: Άντε για σου τώρα φίλε, κατρακυλάω και σπεύδω προς τα εκεί μπας και ομογενοποιηθώ και΄ γω, γιατί στα κεραμίδια ομογενοποιούνται μόνο οι γάτες απ΄ ότι ξέρω……
Όμο – όμο – γένοποιησή….

Εμπνευσμένη Επιστολή Αναγνώστη
                                                                                                                   http://eisodos17.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου